wachten, wachten, wachten

3 juni 2015 - Medveja, Kroatië

Het is nu woensdag 10.34 uur

Gisteren eindelijk weer terug gebeld door anwb, mede dankzij telefoontje van garage uit Nederland die ook contact heeft gezocht met anwb met het verhaal de auto terug naar Nederland te halen. Ze deden het niet want ze hadden contact met garage hier in Opatija gehad en auto is morgen klaar, vandaag dus. Ondertussen al wel 72 uur aan het wachten en volgens mij word je als het langer dan 48 uur duurt geholpen door anwb. Vraag me af waar we dan voor verzekerd zijn. Maar dat gaan we na de vakantie wel ff uitzoeken. Gisteren Annette en Dolf berichtje gedaan dat we onze reis naar Bosnië en Dubrovnik dan wel een jaartje opschuiven, want we krijgen straks de rekening van 1500 a 1600 euro. Annette en Dolf zijn gisteren daarom deze kant opgekomen en waren rond 18.30 uur hier op de camping. Snel ff samen hun tent opgezet en lekker uit eten geweest. Vanmorgen om 9.30 uur garage gebeld en onderdeel was nog niet binnen. Kwam met ongeveer een uurtje en dan moet het nog gemonteerd worden, ongeveer 2 uurtjes maar omdat we in kroatie zijn zal het vast allemaal langer duren. We hebben besloten om daarom vandaag nog hier te blijven en morgen gaan we richting Rovinj,  tot nu toe word het camping Ulika, maar wie weet het is nog niet zover. We liggen nu lekker op het strand en het is erg heet,  rond 28 graden dus Annette en ik zitten lekker in de schaduw en Dolf en Herman liggen in de zon te bakken. Dus straks maar weer ff de zee in om af te koelen en dat lukt wel want water is erg koud brrr Dolf dacht 17 graden.

Om 17.00 uur was de auto weer op de camping kosten1800 euro, slik

Vanavond lekker de bbq aangehad en nu zitten we aan het strand omdat we hier WiFi hebben, morgen de boel inpakken en dan op naar ergens richting Rovinj. .

Wordt vervolgd