Dag 22 "Op naar huis"

14 juni 2019 - Enschede, Nederland

De slaapervaringen waren wisselend over de afgelopen nacht. We hadden de wekker om 6.00 uur gezet, en we konden vanaf 06.30 uur ontbijten. We hadden een healty ontbijt, incl. sla, paprika, komkommer en niet te vergeten de zonnebloempitten. We zaten om 07.35 uur in de auto, klaar om naar huis te gaan. Het is 24 graden en we hebben 1044 km te gaan. We zitten vanaf ons hotel al snel op de autobaan. Het was eigenlijk de hele weg niet druk op straat op een paar kleine puntjes na. Bij Neurenberg en bij Wūrzburg was het even wat drukker maar we mochten niet klagen. Vanmorgen scheen de zon volop en was het 32 graden. Bij Neurenberg in de buurt even getankt en een broodje gegeten rond 12.15 uur. Daarna werd het gelukkig wat bewolkter en ging de temperatuur ook iets naar beneden. Het was toen rond de 28/30 graden, iets beter reisweer vonden wij. Ik zelf heb best veel geslapen de hele weg, dus kan jullie ook niet zeggen wat de rest heeft gedaan haha. Diegene die reed was in ieder geval wakker want we zijn weer veilig thuis gekomen. Rond 18.30 uur zijn we gestopt bij restaurant Split in Gronau om daar nog even lekker de vakantie af te sluiten. Daarna naar ons huis gereden en de boel uitgepakt, dakkoffer weer van de auto gehaald en de moordpartij bekeken bovenop de auto, jee wat een dode insecten zaten er tegen de dragers van de dakkoffer. Dat wordt de hogedruk spuit haha. Ondertussen de eerste was al weer in de droger en de wasmachine weer aan staan, al 2 filmpjes weer op YouTube gezet, de rest volgt dit weekend. We zijn weer back in reality.

Het was weer een super mooie vakantie,  jammer van het weer de eerste 1,5 week maar we hebben ons wel vermaakt. We hebben gelachen, gehuild ( van het lachen haha) en vooral genoten.

Groetjes Dolf, Annette, Herman en Ingrid

En wie weet tot een volgende vakantie. Hopelijk hebben jullie een beetje mee kunnen genieten van onze vakantie of ideeën opgedaan om één of meerdere van deze prachtige plekken zelf te gaan ontdekken.

1. Ria:
    15 juni 2019
    Was leuk om jullie reis mee te maken.Tot volgend jaar (geld natuurlijk alleen voor de vakantie blogs ha ha) 🤣🤣🤣