Vandaag eindelijk verder

4 juni 2015 - Rovinj, Kroatië

Vanmorgen om 8.00 uur vertrokken bij Medveja en het was al 24 graden. Rond 10.00 uur waren we in Rovinj bij Camping Mon Paradis onder tussen is het al 30 graden. Daar twee mooie plaatsen vrij. Het is een erg kleine camping die je langs een lang stoffig pad bereikt. Het ligt wel heel mooi en aan zee. Via het strand kun je op naast gelegen grote camping Vestar komen waar een supermarkt, een paar restaurants en een zwembad is. Bij binnenkomst van de camping heeft Dolf de slagboom nog op het dak van de auto gehad dus mooie deuk erin. Kon er ook nog wel bij pffff. Deze middag lekker niks gedaan en klagen dat het wel heel heet is (33 graden). Het leek er even op dat we slecht weer kregen het begon iets te onweren in de verte en vrij donker te worden. Gelukkig klaarde het daarna snel weer op. Smiddags met zijn allen liggen slapen.....zo lekker. We zijn uit eten geweest op naast gelegen camping en even rond gewandeld en nu gaan we aan de koffie.

1. Wendy:
    4 juni 2015
    Pfff de auto's hebben een pech vakantie....
  2. Ingrid Veenstra:
    Ja inderdaad
  3. Ria:
    5 juni 2015
    Wat een pech vakantie!!Hoop dat nu verder alles zonder problemen verloopt.Veel plezier en geniet er nu maar van.
  4. Marja:
    5 juni 2015
    Het zit jullie wel mee :(, voor de rest van de vakantie hopelijk alleen nog maar positieve verhalen. Veel vakantieplezier verder, geniet er van!!
  5. Elke en Rene:
    5 juni 2015
    Jeetje zeg het houdt niet op bij jullie, hopelijk kunnen jullie vanaf nou gaan genieten. Veel plezier daar !!