O jee, het houd niet op.....

5 juni 2015 - Rovinj, Kroatië

Vanmorgen weer optijd wakker allemaal, Dolf en Annette zijn brood wezen halen op naast gelegen camping Vestar, we kunnen via het strand op de camping komen. Beide campings liggen tegen elkaar aan. En dan een kleine wandeling van 5 a 10 min.ligt boven op de camping bij de receptie een kleine supermarkt.  Na het eten zijn we even naar de lidl en konzum geweest om daar wat andere boodschappen te halen en bier in te slaan. S'middags lekker aan het strand gelegen en verkoeling gezocht in zee.Het was 32 graden. Je kunt hier wel heel ver de zee inlopen voordat het diep wordt. Dolf en Annette zijn iets eerder terug gelopen van het strand naar de camping maar dat hadden ze beter niet kunnen doen. Dolf had zin in soep en had de waterkoker aangezet (waterkoker stond op de grond), Annette wou het wasrekje verplaatsen en Dolf zou wel even helpen. Daarbij trapt hij de waterkoker om met bijna kokend water en kreeg dat over zijn voet....au....Dus onder de douche om te koelen en daarna plakjes komkommer erop, want we hadden natuurlijk niks bij ons. Annette en ik zijn toen naar de drogist gereden om iets voor de brandwonden te kopen maar die hebben ons doorgestuurd naar een apotheek. Die zat een klein eindje verder. Daar hebben ze ons zalf meegegeven,  het is een visolie zalf. Deze erop gesmeerd maar die hielp niet echt volgens Dolf. Dus maar weer een bak water opgehaald en daar heeft hij een hele tijd met voet in gezeten ondertussen proberen de bijsluiter te lezen. Daar haalde hij uit dat het een vaginale zalf is, dus ben benieuwd hoe de voet er morgen uitziet. We gaan nu zo even lekker Italiaanse risotto maken en dan maar bij de tent zitten en dan zetten we Dolf maar weer met zijn voet in een tijdje water. En dan kijken wat er daarna nog allemaal gebeuren gaat. Maar we gaan eerst nog even kijkenen genieten van wat voor capriolen onze medebewoners allemaal in petto hebben.

1. Ria:
    5 juni 2015
    Is het niet beter om terug te komen? er gebeuren nu wel erg veel vervelende dingen.