Gaat vandaag alles goed ?

6 juni 2015 - Rovinj, Kroatië

Vanmorgen weer lekker optijd opgestaan. Met Dolf zijn voet is het aardig goed afgelopen.  Wel goede rode plekken en één brandbaar. Maar gelukkig valt het achteraf nog mee. We zijn vanmorgen naar Pulu geweest, daar lekker door het stadje geslenterd en terrasje gepakt. Ook het amfitheater bezocht, laatste keer dat we binnen waren geweest was al weer enkele jaren geleden. Op de terugweg nog even gestopt bij wat kleine huisjes die nagebouwd zijn van oude herders hutten. Bij terugkomst eerst ff het vocht tekort bijgevuld Annette en ik aan de water en Dolf en Herman.......nou dat laat zich raden. Toen het zwembad opgezocht op Camping Vestar want het was weer erg heet vandaag. Dolf heeft zich onder tussen vermaakt in zee. Vanavond lekker de bbq aan gedaan en de laatste hapjes gaan nu naar binnen.  We hebben mooie muziek erbij van naastgelegen camping. Het begint nu wel wat af te koelen maar dat geeft niet want het is bijna weer bedtijd en morgen word het weer 33 graden.

De conclusie is dat het ook een dagje gewoon goed kan gaan, en dat gaan we de rest van de vakantie maar gewoon vast houden.

En nog even over de voet van Dolf, die heeft geen rara vormen aangenomen door de zalf.

1. Louis en margo:
    7 juni 2015
    hihi dacht dat zijn voet een andere vorm kreeg was er wel een beetje bang voor maar toch fijn dat het weer beter gaat nu veel plezier nog en zeg maar hij moet overal afblijven hihi xjeuu van ons