Herman en Ingrid vandaag naar Sibenik ???

2 juni 2015 - Medveja, Kroatië

Vanmorgen weer vroeg wakker gekwekkerd door de vogels en om 07.15 uur stonden we al in de supermarkt, even gegeten ondertussen ff een wasje gedaan en wachten tot het 10.00 uur is. Toen met de garage gebeld maar die wisten nog niet hoe het zat met de onderdelen,  ze zouden ons met half uurtje terug bellen. Een kroatisch half uurtje later (1,5 uur later) belde hij op met de mededeling dat hij over 10 min. op de camping was om ons iets te laten zien. Dat klonk al niet goed. En dat was het ook niet. Doordat de stuurbekrachtiging pomp ( net 2 weken voor de vakantie er onder gezet) scheef zat had hij andere dingen ( ik ben anti technisch)  kapot gemaakt,  rekening 1350,00 euro pffff en dan komen de arbeidsuren er nog bij. Mail gestuurd naar de garage in Enschede en die mailden terug dat wij de anwb moesten bellen en de auto in Nederland moesten laten maken omdat hij het anders niet via zijn verzekering kon verhalen. Onder tussen garage gebeld dat hij nog niks moest bestellen en dat wij zo wel ff terug bellen. Volgens de lieve man was alles al besteld en dat kon niet meer terug gedraaid worden. Zou ik ook zeggen dat was kassa voor hem.  Dus lang gesprek gehad met anwb,  alles opgeschreven en het ging nu naar een andere afdeling en die belden zo terug en dat was rond 14.00 uur, we hebben 2,5 uur later zelf maar terug gebeld want nog steeds niks gehoord. Weer verhaal gedaan en hun konden niks doen daar ging een andere afdeling over, ze zouden nog een keer doorgeven dat ze terug moesten bellen. Dus maar weer wachten..... We zijn s'avonds nog even met de bus naar Opatija geweest, er is nog steeds niks veranderd in al die jaren ze scheuren nog steeds al gekken. Daar even rond gekeken,  niet dat er veel te beleven valt ook omdat we het al zo vaak hebben gezien, even wat gegeten en maar weer terug met de bus, alleen de laatste 2 km lopen langs de straat haha want de bus ging niet verder. Maar weer optijd naar bed want op de camping valt niks te beleven.  Zag nu net dat we gisterenavond nog laat bericht hadden gehad van de anwb en ik moest de rekening mailen, dus zit nu aan het strand moederziel alleen maar wel in een lekker zonnetje en het begint al weer warm te worden en meteen maar weer ff reisverslag schrijven want alleen aan het strand hebbende WiFi.

Dus we wachten maar weer af en ondertussen zitten Dolf en Annette nog trouw op ons te wachten bij camping Jasenovo in Zaboric

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Wendy:
    2 juni 2015
    Pppff jeetje zeg, wat vervelend....Hopelijk vandaag meer goed nieuws..... Ga voor jullie duimen!!!!!
  2. Elke en Rene:
    2 juni 2015
    Hopen dat het gauw is opgelost en dat jullie verder kunnen.
  3. Ria:
    2 juni 2015
    hoop dat jullie vandaag eindelijk verder kunnen reizen