Vakantie 2017

20 mei 2017 - Enschede, Nederland

Daar zijn we weer !!

Welkom op onze reisblog.

Nog 20 nachtjes slapen en dan is het weer zo ver...… VAKANTIE !!

We gaan de reis maken die we eigenlijk al zouden doen in 2015 maar toen helaas iets anders heeft uitgepakt.

We hebben de nodige voorbereidingen gedaan en de reis wat aangepast. We gaan dit jaar niet met de caravan maar hebben 5 accommodaties geboekt. Donderdag op vrijdag nacht (9 juni) vertrekken we richting Ljubljana (Slovenië) daar overnachten we 2 nachten, daarna reizen we door naar Samobor (Kroatië) een dorpje vlak bij Zagreb en ook daar zijn we 2 nachten. Daarna volgt een iets langere autorit naar Bosnië en Herzegovina daar verblijven we 4 nachten in het dorpje Blagaj vlak bij Mostar. Vervolgens gaan we dan weer naar Kroatië richting Dubrovnik en verblijven daar 7 nachten in het dorpje Mlini. Onze laatste stop van 4 nachten hebben we op het eiland Hvar daar overnachten we in het dorpje Ivan Dolac. Als ik dit zo schrijf lijkt het niet zo veel maar denk dat we een drukke vakantie tegemoet gaan met alle mooie plaatsen die we willen gaan bekijken, natuurlijk gaan we ook gewoon lekker vakantie vieren !! Mocht er iemand zijn die zich de vorige keer heeft aangemeld om onze mail te ontvangen en het dit jaar niet willen dan kun je het nu nog aanpassen voordat je al onze leuke avonturen ontvangt.