Update Dolf en Annette

29 mei 2015 - Enschede, Nederland

Dolf en Annette waren donderdag om 10.30 uur bij Bruno.  Ze hebben de achterlichten van de caravan erop gezet en konden een uurtje later weer verder rijden. Alleen het knipperlicht rechtsachter werkt niet, dus maar even kijken of die bij ons achter de auto het wel doet omdat Dolf en Annette met eigen aanhanger ook problemen hadden met de verlichting en dat lag aan de auto, dus wie weet. In ieder geval Bruno even een mail gestuurd of hij er even naar wil kijken. De auto gaf er 17 graden aan maar Annette vond het wel iets warmer. Ze zijn dus in ieder geval weer opgewarmd. Vanaf Porec is het nog 437 km naar Žaborić, dus zijn ze doorgereden naar Camping Jasenovo. Daar zijn ze rond 17.00 uur aangekomen.  ze hebben de tent opgezet en nog wat gegeten en even aan het strand gezeten met een biertje en colaatje  en toen optijd naar bed. Het was wel wat fris afgelopen nacht maar niet zo koud als in Oostenrijk. Het was wat drukker op de camping dan 2 jaar geleden en het weer is er heeeel lekker. Vanmorgen berichtje van Annette gehad dat het ongeveer 23 graden was, voor Dolf warm genoeg om een duik in de zee te nemen brrr. Verder zijn ze vandaag druk geweest met de was doen en boodschappen halen in Šibenik en heel lekker lunchen bij de Mac. En natuurlijk uitrusten op het strand in het zonnetje om op kracht te komen voor de vele kilometers die we volgende week gaan lopen. 's avonds zijn ze nog even naar Primosten geweest.

Herman is rond 20.15 uur naar bed gegaan dus mijn planning om rond 4 a 5 uur te vertrekken zal wel wat vroeger worden dus denk dat ik maar gewoon wakker blijf. Nu nog even laatste dingetjes poetsen en dan de boel klaar zetten en dan op naar 1300 km rijden.