Het vertrek van Dolf en Annette

28 mei 2015 - Enschede, Nederland

Voor ons ( Herman en Ingrid) nog 2 daagjes te gaan maar Dolf en Annette zijn dinsdag morgen om 06.00 uur al vertrokken. Ze hebben braaf het doktersadvies opgevolgd (voor Annette 's knie) en zijn braaf elke 2 uur gestopt om een kleine pauze te houden. Nou ja bijna dan, 4 stops in 11 uur reistijd. Er was wel veel regen onderweg maar gelukkig niet echt druk op straat. Ze zijn om 17.00 uur aangekomen in Annenheim (Oostenrijk) om te gaan overnachten op Camping bad Osssiachersee. En heel belangrijk het is daar droog. Het was rustig op de camping, er waren veel mensen op doorreis. Er liepen wel steenmarters over de camping, en er was een koude wind. Na een hele koude nacht ca 3 graden brrr.... zijn ze deze ochtend om 07.00 uur weer vertrokken. Ze rijden nu naar Poreć (Kroatië)  daar gaan ze langs Bruno waar onze caravan in de stalling staat om de nieuwe achterlichten vast te monteren. Het ligt er dan aan hoe laat het word om of daar ergens een nachtje te overnachten of anders door te rijden richting Sibenik naar Camping Jasenovo in Zaboric. Een hele mooie kleine camping waar we 2 jaar geleden 2 weekjes hebben gestaan. En als het dan goed is ontmoeten wij elkaar daar zondagmiddag om samen door te rijden naar Mostar.

Wij wensen Dolf en Annette nog een goede reis verder en veel geluk met de lampen.

1. Peter Reinders:
    28 mei 2015
    Een hele fijne vakantie en wij volgen jullie vanaf de Goormaat in Enschede. (Hollande)
    Groetjes en laat de lampjes maar branden.
  2. Annette:
    29 mei 2015
    Zitten ondertussen al bij Sibenik en het is best al wel warm. De temperatuur gaat iedere dag met zo'n 3graden omhoog. Pff niet zo prettig om zondag nog eens 5 uur te reizen. Maar ja we willen wat zien en fan moet je er wat voor over hebben. Groetjes allemaal vanuit een zonnig Kroatië xxx
  3. Peter Reinders:
    29 mei 2015
    Hallo Hallo Hallo !!!! Wij zitten momenteel in de regen en een beste strakke wind ! Moet bijna winterjas weer aan ! I.p.v. Pff is het hier bijna Brrrr. Geniet van de zon en tot het volgend bericht. Groeten Ineke en Peter.
  4. Louis en margo:
    31 mei 2015
    ik zie het allemaal wel lekker weer daar en goed over gekomen de rest moeten jullie zelf doen hihi en met de lampen zal wel goed komen veel plezier nog groetjes xxx