Dag 17 "Lazy Sunday"

9 juni 2019 - Bobovišća, Kroatië

Vandaag niet zo veel te vertellen. Omdat het vandaag zondag is, houden we maar eens een rust dagje haha. Na het ontbijt zijn we lekker naar ons privé strandje gegaan en hebben we lekker onder de parasols gelegen. Het is 33 graden en de gevoelstemperatuur ligt een beetje hoger. Het is zo warm dat we zelfs het koude zeewater hebben getrotseerd. Het is maar een klein stukje ondiep en dan wordt het al snel dieper. Hierdoor kunnen de grote zeiljachten natuurlijk ook aanleggen in de haven en daar is de temperatuur natuurlijk nog kouder brrrr. Maar het is lekker afkoelen. En je wordt nog wat wijzer. Want ik weet nu waar mijn trauma van koud water weg komt. Annette vertelde mij, toen ik als als baby in het badje ging, ik altijd een beker koud water over mij heen gegoten kreeg. Geen wonder dat ik anti koud water ben. Haha. Daar moet thuis nog maar even over gesproken worden. We hebben wat gelezen, geslapen, gesnurkt, visjes gekeken en er was sex on the beach hmmm. Dit laatste kan toch eigenlijk echt niet, Dolf heeft er een foto van gemaakt en deze volgt nog, wel 18 +. Vanmiddag hebben we ons even opgesloten in ons appartement, achter de dichte luiken en met de airco aan. Goh wat lekker. In het begin van onze vakantie niet verwacht dat we dit nog gingen doen, wel gehoopt natuurlijk dat het weer beter zou worden. Rond 18.00 uur hier in het haventje gegeten, er was nog 1 tafel vrij. De rest was of bezet of gereserveerd. We hebben weer lekker gegeten. Om 20.00 uur hebben de heren binnen in het restaurant naar de formule 1 gekeken, de grill voor het vlees bakken stond hier ook, dus dat was zweten. Maar ja, je moet er iets voor over hebben. Annette en ik hebben aan berg beklimmen gedaan voor de nodige beweging. Wij zijn daarna naar ons appartement gegaan, want op het terras zat alles vol en daar binnen zitten was echt geen optie met die warmte. Toen wij bij ons appartement waren hebben we nog even met Dino gepraat. Hij had een nieuwe taxiboot en een waterscooter aangeschaft. We krijgen nog een gratis kleine rondvaart van hem. We gaan nog even overleggen wanneer we dat gaan doen.

Ik denk dat er hierna geen of bijna geen filmpjes meer komen voordat we terug zijn. Zowel de internet 4G als de Wi-Fi zijn hier erg slecht. Er is nu al 24 uur een filmpje bezig om op YouTube gezet te worden en hij is nog niet halverwege. Misschien hebben we donderdag in Graz in het hotel meer geluk en anders wordt het als we thuis zijn. Jullie zien ze van zelf wel verschijnen.

Fijne avond iedereen, wij gaan zo maar eens buiten kijken of het al wat afkoelt.

1. Chantal:
    9 juni 2019
    Jammer dat het niet (goed) gaat met het uploaden van de filmpjes! Wij kijken er elke dag naar uit én kijken met veel plezier. Houden we nu nog wat tegoed. Belangrijkste is dat jullie genieten van de vakantie.
  2. Ingrid Veenstra:
    11 juni 2019
    Dat genieten doen we zowiso en dan vooral overdag, de nachten zijn wat minder 😣