Vakantie 2017 Dag 20 "Opruimen en genieten van het zonnetje"

28 juni 2017 - Ivan Dolac, Kroatië

Kijk we worden echt lui hier, Herman was zelfs te laat voor de bakker vanochtend, die trouwens in die tijd dat wij hier waren nog nooit om 8.00 uur of er later was, wel steeds eerder meestal veel eerder. Het was vanochtend bewolkt en heerlijk koel vergeleken bij de afgelopen dagen. Al was het gewoon al weer 26 graden om 10.00 uur. Als wij landinwaarts kijken is het daar achter de berg wel heel bewolkt met donkere wolken, gelukkig hebben we geen regen gehad en kunnen we gewoon nog genieten van onze alweer laatste vakantie dag. Vanmorgen het grootste gedeelte al ingepakt, want de bedoeling is om morgen rond 6.30 uur hier weg te rijden zodat we met de boot van 7.45 uur mee kunnen. Rond 13.00 brak dan toch de zon door en uurtje later kwam de bewolking al weer. We hebben nog even weer de bbq aangestoken om de laatste kip en cevapcici op te maken. Daarna heerlijk op de ligbedden kunnen liggen in het zonnetje dat af en toe voorbij kwam. We werden wakker van een paar regen druppels....ohh wat lekker om daar in te liggen, dat scheelt weer een keer naar de douche lopen haha. Veel stelde het allemaal niet voor. Het was een echte luie laatste dag.    'S avonds nog even weer naar Ivan Dolac geweest om te eten bij het restaurantje waar we de eerste avond hier op het eiland ook hebben gegeten. We hebben hier de laatste avond afgesloten waar we onze eerste avond in Ljubljana ook mee zijn begonnen " pizza ". Ze waren te groot maar erg lekker. Nu nog even op ons terras de restjes opmaken, bier, cola en kruscovac het is nog steeds 24 graden en het waait behoorlijk, denk dat het een voorbode is van het slechte weer dat ons de terug weg te wachten staat want dat voorspelt weinig goeds. Nu nog even genieten van ons mooie uitzicht

1. Peter Reinders:
    29 juni 2017
    Goede terugreis en bedankt voor jullie mooie reisverhalen.
    Groeten en tot ziens Peter.